Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/xn--hyllegrd-f0a.dk/public_html/wp-content/themes/outside/inc/inline-css.php on line 106
Kunderservice

Reklamationsret

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen/fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Hyllegård
Næsbyvej 1, Næsby
DK-8500 Grenaa
Danmark

Vi har brug for følgende information ved retur:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Levering & fragt

Hermed information om vores levering & fragt:

• En forsendelse koster  fra 50 kr. og afhænger af pakkens vægt og størrelse

• Leveringstiden er fra 3 – 5 dage.

Vi leverer til andre EU lande ved forespørgsel på info@hyllegård.dk

Betaling

Hermed information om betaling på hyllegård.dk. Du kan betale med:
• Mobilepay til 2091 0323
• Bankoverførsel til reg. nr. 6262 konto nr 0001202282
• EAN fakturering

Der kan være gebyrer forbundet med brug af de forskellige betalingsmuligheder.